Жителям громади нагадують про необхідність актуалізувати дані про місце проживання

16.06.2025

Починаючи з 2026 року відповідно до чинного законодавства України заплановано розподіляти фінансові ресурси з державного бюджету місцевим бюджетам з врахуванням чисельності населення за відомостями реєстрів територіальних громад. Для забезпечення об’єктивного розподілу фінансових ресурсів необхідно максимально наповнити Реєстр Рожищенської міської територіальної громади даними про зареєстрованих осіб.

Згідно з вимогами законодавства єдиним документом, що підтверджує реєстрацію місця проживання особи, є Витяг з Реєстру територіальної громади.

Витяг з Реєстру територіальної громади про реєстрацію місця проживання кожна особа може отримати, звернувшись до адміністратора ЦНАПу або сформувати самостійно засобами порталу «Дія».

В разі неможливості сформувати Витяг з Реєстру територіальної громади, з метою уточнення або доповнення наявних в Реєстрі персональних даних особі необхідно звернутися до адміністратора ЦНАПу з документом, що посвідчує особу (паспорт, для дітей до 14 років — свідоцтво про народження), ідентифікаційним кодом та будинковою книгою ( при наявності)

Особи, місце проживання яких не зареєстроване, зобов’язані відповідно до закону зареєструвати фактичне місце проживання. Заяву про реєстрацію місця проживання разом з необхідними документами слід подавати до органу реєстрації - Центр надання адміністративних послуг у місті Рожище, а для жителів сільських населених пунктів до старост за місцем проживання за адресами:

Управління «Центр надання адміністративних послуг» та соціального захисту населення (м.Рожище, вул. Грушевського, буд.12)

Понеділок,вівторок, середа, четвер 08.00 – 16.00, П’ятниця: 08.00 – 15.00.

Поділитися:

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування